pb.pl
w schowku Tylko dla zalogowanych czytelników
zaloguj się
lub zarejestruj
dodaj do schowka

Microsoft rzuci reklamę na rajdówki

KUP LICENCJĘ
ŁO
Pin It email print

Logo producenta oprogramowania komputerowego znalazło się na samochodach rajdowych Toyoty, która przygotowuje się do startów w mistrzostwach świata.

 

Toyota i Microsoft ogłosiły podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu podpisanie umowy, w ramach której firmie z Redmond przysługiwał będzie tytuł „partner technologiczny”.

Zespół rajdowy opublikował już zdjęcia testowej rajdówki z logo firmy założonej przez Billa Gatesa.  

Japoński producent samochodów przygotowuje się do wielkiego powrotu na rajdowe trasy. W przyszłym roku zespół startujący pod nazwą Toyota Gazoo Racing rozpocznie rywalizację w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC. Ekipa zbudowała rajdówkę na bazie modelu yaris.  

Tommi Makinen, jeden z najlepszych kierowców rajdowych w historii i szef zespołu ogłosił w stolicy Francji, że Toyotę w WRC wspierać będą także producent tokarek i frezarek DMG Mori, koncern technologiczny Panasonic i dostawca opon Michelin.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu izamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu. Zapoznaj się z regulaminem.

Teksty Polskiej Agencji Prasowej

Komentarze

Wiadomości dnia na moto.pb.pl


News

Szlifowanie reputacji grubym heblem

 
News

Rząd milczy w sprawie renty dożywotniej

Kancelaria Prezydenta RP,...
News

Nadchodzi inflacja

W czwartek GUS podał najnowsze dane na temat...
News

Biznes, biznes ponad wszystko

W działalności biznesowej...
News

Kontrakty terminowe na WIG20 na piątek,...

Kontrakty terminowe na...
News

Prąd będzie bardziej polski, tylko ludzi żal

Polska załoga Engie i EDF...
News

Decydujący okres dla GPW

Tym razem nie chodzi o notowania akcji, kondycję...
News

Alterglobalistyczne usztywnienie

Logo Forum Ekonomicznego w...
Najlepsze blogi o biznesie

Wideo »

Nowy fotel biurowy RS jest w zasadzie sportowym siedzeniem, które znaleźć można w różnych wersjach kultowego modelu 911, ale zaprojektowanym do użycia w pomieszczeniach. Fotel jest elektrycznie regulowany, obity skórą Alcantra i ma wytłoczony emblemat niemieckiej marki.  

Portal worldcarfans.com informuje, że potencjalni nabywcy muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 6750 USD, czyli w przeliczeniu na polską walutę około 25 tys. złotych.

Porsche zmieni twoje biuro (WIDEO)

Sekcje

Oferty Pulsu Biznesu